.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نفت به نزدیک ۱۱۴ دلار رسید

در معاملات امروز بازار جهانی قیمت نفت رو به افزایش گذاشت و این در حالی است که بازارهای جهانی همچنان نگران تحولات و درگیری ها در عراق است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم قیمت هر بشکه نفت خام آمریکا در بازار نیویورک برای تحویل در ماه جولای با 39 سنت افزایش به 106 دلار و 77 سنت رسید. قیمت نفت برنت نیز در بازار لندن نیز با 29 سنت افزایش به 113 دلار و 74 سنت در هر بشکه رسید.

در حالی که باراک اوباما، در حال بررسی گزینه های موجود جهت مواجهه با تروریست های وابسته به گروه داعش است که بخش هایی از شمال عراق را به تصرف خود درآورده اند، 275 سرباز آمریکایی برای حفاظت از سفارت آمریکا و دیگر منافع این کشور به عراق اعزام شده اند.

تاکنون اختلالی در صادرات نفت عراق به وجود نیامده است، اما تحولات روزهای اخیر، نگرانی در این مورد را افزایش داده است که آیا این کشور خواهد توانست زیرساخت های نفتی اش را بازسازی کند و تقاضای جهانی برای نفت را پاسخ دهد یا نه.

یکی از پالایشگاه های نفت این کشور از بیم حملات تروریست ها تعطیل شده است.

کریگ وستون، تحلیلگر بازار نفت در موسسه آی جی مارکتس در ملبورن در گزارشی نوشت: «این حقیقت که آمریکا به دنبال اعزام یک گروه کوچک اما هدفمند به منطقه است، برخی را تسکین داده است، هرچند که وضعیت کاملا ناپایدار است و احتمال افزایش قیمت ها همچنان در هفته های آینده می تواند محقق شود.»/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.39 seconds.